نامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به سپاه پاسداران

نامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به سپاه پاسداران

نامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به سپاه پاسداران

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در نامه ای از سپاه پاسداران تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مستقل؛ اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در ارسال نامه ای به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تشکر و حمایت از ضربه شست قدرتمند و به موقع، جهت حضور در خط مقدم جبهه های جنگ علیه استکبار جهانی و صهیونیسم اشغالگر تا آزادی قدس شریف اعلام آمادگی کرد.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

اینک که ندای الله اکبر پیروزی امت اسلام در تحقق وعده صادق در فضای سرزمین اسلامی طنین انداز شده است و رژیم سفاک آمریکا ضرب شست قدرتمندی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کرده است، جهانیان اقتدار ملت ایران در انتقام فرمانده گرانقدر سپاهشان را دیده اند تا دیگر هیچ رژیم استکباری و جنایتکاری فکر تعدی به ملت سرافراز ایران و محور مقاومت را در مخیله خود نپروراند.

رژیم سفاک و خونخوار آمریکا و اذنابش بدانند انتقام سخت بسیار گسترده تر از یک عملیات می باشد و دانشجویان و ملت ایران خواهان سیلی محکم در ابعاد وسیع تر تا خروج کامل نظامیان تروریست آمریکائی از منطقه هستند.

در همین راستا اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن حمایت از اقدام سراسر عزت و شهامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عرض تبریک خدمت مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی، جهت حضور در خط مقدم جبهه های جنگ علیه استکبار جهانی و صهیونیسم اشغالگر تا آزادی قدس شریف اعلام آمادگی می کند.

ممکن است بپسندید...