امضای پیمان نامه «من هم انتقام می گیرم» توسط دانشجویان و مردم

در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی صورت گرفت؛

امضای پیمان نامه «من هم انتقام می گیرم» توسط دانشجویان و مردم

بسیاری از مردم و دانشجویان با امضای پیمان نامه «من هم انتقام می گیرم» آمادگی خود را جهت انتقام سخت از تروریست‌های آمریکایی اعلام کردند.

امضای پیمان نامه «من هم انتقام می گیرم» توسط دانشجویان و مردم

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و دیگر شهدا، دانشجویان و مردم خشمگین در غرفه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی در حال امضای نامه به رهبر معظم انقلاب با عنوان «من هم انتقام می گیرم» هستند.

مردم و دانشجویان با امضای این نامه آمادگی خود را جهت انتقام سخت از تروریست‌های آمریکایی اعلام کردند.

متن این پیمان نامه به این شرح است؛

محضر ولی امر مسلمین جهان و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه مدظله العالی:

«به نظر می رسد اکنون در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا مقاومت، دوره جدیدی از مبارزات با دشمن آمریکایی و صهیونیستی آغاز شده است. یقیناً آحاد امت اسلام منتظر پاسخ کوبنده و سخت جبهه مقاومت به مزدوران آمریکایی هستند، ولی هرگز این پاسخ موجب تسلی قلوب جریحه دار این امت نخواهد شد؛ کما اینکه انتقام از قاتلین اباعبدالله هرگز موجب تسلی خاطر شیعیان نگشت.

ابتلای هزارساله شیعه، حمل غم و اندوه ناشی از ظلم مستکبرین زمان با خود بوده و امتحان امروز شیعه اعلام آمادگی همه جانبه برای انتقام سخت از مستکبران است؛ انتقامی که جوانان شیعه برای آن هزار سال شمشیرهای خود را نیز تیز نگه داشته اند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت این شهادت بزرگ، اینجانب اعلام می دارم در هر لحظه آماده جهاد و منتظر فرمان حضرت عالی هستم که تنها راه برای تسلی قلوب جوانان داغدار و حضور در میدان های نبرد حق علیه باطل است».

ممکن است بپسندید...